Uruchomienie modułu Windykacja
W celu włączenia modułu Windykacja przechodzimy do zakładki Rozrachunki -> Windykacja. Następnie klikamy w button Tak, chcę włączyć „Moduł Windykacja”.
Uruchomi się kreator, który w 3 krokach poprosi o uzupełnienie niezbędnych danych.
Krok 1 – Określamy minimalną kwotę oraz ilość dni do końca terminu płatności za faktury, dla których ma zostać wysyłane przypomnienie.
Krok 2 – Uzupełniamy informacje dotyczące wezwań do zapłaty dla dokumentów, w tym:
- minimalną kwotę zadłużenia,
- ilość dni po terminie zapłaty, kiedy ma zostać wysłane pierwsze wezwanie,
- częstotliwość, co ile dni ma być powtarzane wezwanie
- ile wezwań dla jednego dokumentu ma wysłać system
Krok 3 – Zaznaczamy, w jakie dni mają być wysyłane przypomnienia i wezwania do zapłaty.
Gotowe! Windykacja w systemie jest uruchomiona.