Uruchomienie modułu Windykacja

Przejdź do zakładki „Rozrachunki” -> „Windykacja” i kliknij przycisk „Tak, chcę włączyć 'Moduł Windykacja'”.

Krok 1: Ustaw minimalną kwotę i liczbę dni przed końcem terminu płatności, aby system wysyłał automatyczne przypomnienia.

Krok 2: Podaj szczegóły wezwań do zapłaty – minimalną kwotę zadłużenia, czas po terminie zapłaty dla pierwszego wezwania, częstotliwość powtarzania wezwań i maksymalną liczbę wezwań na dokument.

Krok 3: Określ dni tygodnia, w które mają być wysyłane przypomnienia i wezwania

  • Moduł automatycznie obejmuje wszystkie nowe dokumenty.
  • Aby aktywować windykację dla wcześniej wystawionych dokumentów, przejdź do „Historii Rozliczeń” danego dokumentu i aktywuj opcję „Podlega Windykacji”.

Czy artykuł był pomocny?