Dodatkowe firmy
Firmino umożliwia zarządzanie kilkoma firmami z poziomu jednego logowania. W sytuacji gdy mamy dwie, trzy, bądź więcej firm – możemy nimi zarządzać na jednym koncie Firmino. Każda dodatkowa firma to koszt 3,60 zł miesięcznie (netto).
Poniżej znajdziesz instrukcje
- Jak dodać dodatkową firmę?
- Jak wykupić dodatkową firmę?
Jak dodać dodatkową firmę
W celu dodania wcześniej wykupionej firmy, wystarczy wejść do zakładki Ustawienia → Konto → Dane firm i wybrać opcję Dodaj firmę. Następnie uzupełniamy dane firmy i zapisujemy. Po dodaniu nowej firmy w górnej belce systemu pojawi się opcja umożliwiająca przełączanie pomiędzy posiadanymi firmami.
Jak wykupić dodatkową firmę?
W sytuacji gdy chcemy wykupić dodatkową firmę, należy przejść do zakładki Ustawienia → Konto → Płatności i wybrać opcję „dodaj użytkownika/firmę”.
Dalej postępujemy już analogicznie, jak w przypadku płatności za konto.
Ważne!
W wyżej przedstawiony sposób wykupujemy jedynie dostęp dla nowej firmy, jeżeli chcemy przedłużyć okres ważności już posiadanych firm, korzystamy z opcji „Przedłuż okres użytkowania konta” lub „Przedłuż ważność dodatkowych produktów”.
W wyżej przedstawiony sposób wykupujemy jedynie dostęp dla nowej firmy, jeżeli chcemy przedłużyć okres ważności już posiadanych firm, korzystamy z opcji „Przedłuż okres użytkowania konta” lub „Przedłuż ważność dodatkowych produktów”.
- GTU – Grupy towarów i usług
- Kody rodzajów transakcji
- Logo firmy na fakturze
- Zmiana wyglądu faktury (szablony wydruków)
- Faktury w języku obcym
- Lista niezapłaconych dokumentów w uwagach faktury
- Nabywca i odbiorca na fakturze
- Podsumowanie w PLN na dokumentach walutowych
- Własna seria numeracji faktur
- Kod SWIFT na fakturze
- „Oryginał” i „Kopia” na wydruku faktury
- Duplikat faktury
- Proformy
- Korekty
- Pieczęć prewencyjna (windykacyjna) na fakturze
- Bonifikata, Rabat, Upust, Opust – zmiana nagłówka kolumny
- Ukrywanie pola „Miejsce wystawienia”
- Podpis i pieczęć na fakturze
- Cena jednostkowa brutto zamiast netto
- Zmienne (miesiąc, rok) w nazwie pozycji na fakturze
- Domyślne ustawienia dokumentu
- Szablon wiadomości z wysłaną fakturą
- Uwagi na wydruku faktury
- Uruchomienie modułu „Księgowość Online”
- Wprowadzanie kosztów
- Rozliczanie miesiąca
- Księga Przychodów i Rozchodów
- Ewidencja Przychodu (Ryczałt)
- Rejestr VAT
- Składki ZUS
- Podatek dochodowy
- Środki Trwałe
- Schematy księgowania podatku VAT dokumentów kosztowych
- Zwolnienie z ZUS w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej
- Dokumenty nierozliczone
- Dokumenty rozliczone
- Rozliczenia
- Kasa
- Bank
- Źródła rejestrowania spłat dokumentów
- Dodawanie dokumentu kasowego (KP, KW)
- Dodawanie dokumentu bankowego (BP, BW)
- Prowadzenie kilku kas
- Prowadzenie kilku banków
- Raport kasowy
- Import transakcji bankowych
- Masowe rozliczanie dokumentów