Warunki sprzedaży dla kontrahenta
Podczas dodawania bądź edycji kontrahenta (CRM → Kontrahenci), mamy możliwość skonfigurowania domyślnych warunków sprzedaży dla wybranego kontrahenta.
Konfiguracji podlegają następujące elementy:
- Cena sprzedaży – jeżeli mamy skonfigurowanych kilka różnych cen dla produktów (zobacz instrukcję), możemy wybrać domyślną cenę sprzedaży dla danego kontrahenta, która będzie w pierwszej kolejności podpowiadana podczas wystawiania dokumentu sprzedaży.
- Osoba odbierająca dokumenty – jeżeli mamy dodane w systemie osoby kontaktowe z tej firmy, to możemy taką osobę ustawić jako odbiorcę faktury – wtedy na każdym wydruku w polu odbierać będzie wyświetlone imię i nazwisko tej osoby.
- Domyślny sposób płatności – standardowa forma płatności, która ma być podpowiadana przy wystawianiu dokumentu.
- Ilość dni na termin płatności – domyślny termin płatności, który również będzie podpowiadany przy wystawianiu dokumentu dla tego kontrahenta.
- Dokument wystawiany dla zamówienia – Tworząc zamówienie zawsze ustawiamy jaki dokument sprzedażowy ma być wystawiony po zrealizowaniu zamówienia, konfigurując te pole – system zawsze będzie nam podpowiadał wybrany typ dokumentu przy tworzeniu zamówienia dla tego kontrahenta.
- GTU – Grupy towarów i usług
- Kody rodzajów transakcji
- Logo firmy na fakturze
- Zmiana wyglądu faktury (szablony wydruków)
- Faktury w języku obcym
- Lista niezapłaconych dokumentów w uwagach faktury
- Nabywca i odbiorca na fakturze
- Podsumowanie w PLN na dokumentach walutowych
- Własna seria numeracji faktur
- Kod SWIFT na fakturze
- „Oryginał” i „Kopia” na wydruku faktury
- Duplikat faktury
- Proformy
- Korekty
- Pieczęć prewencyjna (windykacyjna) na fakturze
- Bonifikata, Rabat, Upust, Opust – zmiana nagłówka kolumny
- Ukrywanie pola „Miejsce wystawienia”
- Podpis i pieczęć na fakturze
- Cena jednostkowa brutto zamiast netto
- Zmienne (miesiąc, rok) w nazwie pozycji na fakturze
- Domyślne ustawienia dokumentu
- Szablon wiadomości z wysłaną fakturą
- Uwagi na wydruku faktury
- Uruchomienie modułu „Księgowość Online”
- Wprowadzanie kosztów
- Rozliczanie miesiąca
- Księga Przychodów i Rozchodów
- Ewidencja Przychodu (Ryczałt)
- Rejestr VAT
- Składki ZUS
- Podatek dochodowy
- Środki Trwałe
- Schematy księgowania podatku VAT dokumentów kosztowych
- Zwolnienie z ZUS w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej
- Dokumenty nierozliczone
- Dokumenty rozliczone
- Rozliczenia
- Kasa
- Bank
- Źródła rejestrowania spłat dokumentów
- Dodawanie dokumentu kasowego (KP, KW)
- Dodawanie dokumentu bankowego (BP, BW)
- Prowadzenie kilku kas
- Prowadzenie kilku banków
- Raport kasowy
- Import transakcji bankowych
- Masowe rozliczanie dokumentów