Szablon wiadomości z wysłaną fakturą

  1. Edytor wiadomości
  2. Dostępne parametry

Edytor wiadomości

W celu konfiguracji domyślnej wiadomości e-mail z wysyłaną fakturą, należy przejść do zakładki Ustawienia → Wydruki → Email, gdzie znajduje jest edytor treści. Dostępne są w nim standardowe funkcje formatowania (pogrubienie, kursywa, wyrównanie, itd.),. Natomiast po przez kliknięcie w ikonę <>, możliwe jest wgrania własnego kodu HTML z szablonem maila.

Konfiguracja domyślnej wiadomości e-mail z wysyłaną fakturą

Dostępne parametry

Edytując oba pola, możemy skorzystać z parametrów, które będą podstawiać odpowiednie dane odnoszące się do wysyłanego w danej chwili dokumentu. Dostępne tam mamy następujące parametry:

  • @{company} – dane firmy (z ustawień konta)
  • @{document_date} – data dokumentu
  • @{document_quota} – wartość dokumentu
  • @(document_name_and_type} – nazwa i rodzaj dokumentu (np. Faktura VAT PRO FORMA)
  • @{document_data_year} – rok dokumentu
  • @{document_data_month} – miesiąc dokumentu
  • @{document_sale_data_year} – data sprzedaży (rok)
  • @{document_sale_data_month} – data sprzedaży (miesiąc)
  • @{payU_link} – link do płatności elektronicznych PayU

Czy artykuł był pomocny?