Księgowanie kosztów nigdy wcześniej nie było tak proste!

Jednym z większych wyzwań przy samodzielnym rozliczaniu firmy jest umiejętność poprawnego księgowania kosztów. W jaki sposób ująć dany wydatek w księdze podatkowej i deklaracji VAT? Nie jest łatwo przyswoić wiedzę o tym… Mimo, że ostatecznie nauczyć się tego można, to nie ukrywajmy, najczęściej kosztem sporej ilości cennego czasu.

Stąd główny cel, jaki od zawsze przyświeca nam przy projektowaniu nowych funkcji w Streamsoft Firmino, to maksymalne uproszczenie czynności wykonywanych przez użytkownika. Projektując narzędzie do księgowania kosztów, poza samą użytecznością programu, zdecydowaliśmy się „uprościć” także twardą merytorykę księgową. Chcieliśmy bowiem osiągnąć efekt, w którym każdy przedsiębiorca będzie mógł samodzielnie i poprawnie zaksięgować wydatki firmowe. Bez żmudnego studiowania przepisów i jedynie za pomocą przysłowiowych „trzech klików”! Niemożliwe?

A jednak! Analiza rynku, burze mózgów i wewnętrzne dyskusje doprowadziły do powstania „Doradcy wprowadzania kosztów”. Jest to kreator, który przeprowadza użytkownika przez proces księgowania „krok po kroku”, w przyjazny sposób.

 

Krok 1: Wybranie grupy jakiej dotyczy koszt

 

Krok 2: Określenie rodzaju kosztu

 

Krok 3: Wprowadzenie danych z dokumentu kosztowego (numer faktury, data, kontrahent, kwota, itd.).

 

Po zapisaniu dokument zostanie odpowiednio zaksięgowany. Wszystkie procesy Streamsoft Firmino wykona w tle, bez dodatkowej ingerencji użytkownika. Prawda, że proste? 🙂

Dostępna będzie również „tradycyjna” metoda wprowadzania kosztów, gdzie użytkownik sam będzie mógł określać sposób księgowania.

Nowe funkcjonalności w Streamsoft Firmino wchodzą w fazę ostatnich testów. Premiera coraz bliżej! Jeżeli chciałbyś znaleźć się w gronie pierwszych użytkowników, skontaktuj się ze mną: r.kozdeba@streamsoft.pl

Rafał Kozdęba

Product Manager Streamsoft Firmino

Szablony faktur

Wypróbuj darmowy program do faktur

Streamsoft Firmino w wersji BASIC to bezpłatny program do wystawiania faktur. Bez limitów ilości dokumentów, kontrahentów i produktów. Na zawsze za darmo.

lub